Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

2007 Január. Itt kezdődött minden...

2008.01.02. 18:18 Pókercsaló

... de legalábbis a csalós karrier. A későbbiekhez képest itt még nagyon piti dolgok folytak, de valahogy megalapozták a későbbieket. Pénzem nem volt, csak minimális, tehát a semmiből kellett indulni. A net tele van ingyen pénzt kínáló oldalakkal. 50-150 USDt adnak regisztrációért meg némi játékért. Na de ez csak 1 embernek jár, tehát szerezni kellett még sok embert. Új értelmet kapott a mindenki hozzon még egy embert szlogen. Elég sokat kocsmázok, így nyilvánvaló volt, hogy hol kell kezdeni. A feladat adott volt, olyan embereket kell találni, akik hajlandóak regisztrálni. Persze fingjuk nem volt, hogy mi az a számítógép meg a póker. Nekik csak arról volt fingjuk, hogy én ingyen páleszt adtam nekik azért, hogy a nevüket és papírjaikat adják a dologhoz. 3 nap alatt kb. 40 usert gyűjtöttem be, igaz meló volt vele keményen. Ennyit még sose jártam a város kocsmáit. Persze kocsmába járni délelőtt kell, mert aki akkor is ott van az annyira lent van már a gödör fenekén, hogy bármit megtesz. Megvoltak az userek, megvoltak az adatok. Igen ám, de telefonon is fel akartak néha hívni, így meg kellett erősíteni ezt a gyenge pontot is. Így elkezdtem szerezni olyan SIM kártyákat amik már lejártak. Ez is nagyon egyszerű feladat volt, szóltam az öcsémnek, aki főiskolás, hogy terjessze az igét. Kb. 3 nap alatt volt 40 SIM kártyám, darabonként 500-ért. Ezek olyanok voltak, hogy már csak hívni lehetett őket, derék főiskolásoknak feltölteni nem volt pénzük. Így kaptak 500-at mehettek a kocsmába ők is.

A regisztrációkat DDog segítségével ejtettem meg, aki nagyon vágja ezt a témát, hogy egy gépről hogyan lehet millió accountot csinálni ugyanabba a pókerterembe. Mondjuk még ő is dobott egy hátast, amikor látta, hogy nem szarozok és kurva sok usert gyűjtöttem. Na de igyekeztem is nem csalódást okozni. Szépen beregisztráltam a Yourpokercash-ra magam, és az összes többi csávót alám tettem be. Mármint a nevüket. Így fejenként 5 USD-t kaptam még, 40*5=200, csak a regisztrációkért. Igaz X darab user után már többet adtak, de az egyszerűség kedvéért legyen 200 dodi. Ezután kezdődhetett a játék. Ugye itt kurva sokat kell játszani azért, hogy kiszedhető legyen a pénz. Annyi időm meg nem volt. Ezért hát gyorsan át kellett bukni valakinek, aki ki is tudja venni. Kaptam DDogtól 5 accountot minden terembe, ahol mozogtam. Ezek többé kevésbé rendes accok voltak, hitelesek.

A taktika a következő volt: két géppel kellett tolni, az IPk miatt. Beülni egy SH asztalra és apránként átbukni. Itt volt egy laptop meg az asztali gépem, így oldottam meg. Egyik nap 5 dodót az egyik valós accra, másik nap 10-et a másikra stb. Ha egy nap végzett egy acc, IP címet kellett váltani és kezdeni elölről egy újabb userrel. Igy szépen lassan az ingyen pénzes accokról átvándorolt a pénz a valós accokra. Ilyen apránkénti bukás nem volt gyanús, főleg, hogy sose ugyanannak buktam át minden pénzt. A folyamat kb. egész januárban tartott és rohadt undorító, unalmas, szar volt. Meg persze 1-1 accot el is szórakoztam, beültem 200as NLre, elment pillanatok alatt a pénz. Érdekes, hogy sose nyertem ilyenkor, mindig lemákoltak.

Így kb. 1400 USD-t tudtam kimenteni, mivel valami csak gyanús lett, és az egyik valós accot zárolták a rajta levő pénzzel együtt. Sajnos ezen volt a legtöbb. Bassza meg, még a csalásban is szerencsétlen vagyok. Rohadt kurvák ezek, meglopva éreztem magam. Nem azért gürcöltem ennyit, hogy elvegyék a pénzem. A felmerülő költségek kb. 300 dodóra rúgtak. Persze ezen az oldalon még több terembe is lehet regisztrálni egy usert, de nem volt kedvem még egy ilyen hónapot ilyen módon végiggürcölni. Meg hát volt kb. 1100 dodóm, amivel már lehetett valamit kezdeni. Februárban neki is álltam....Ha úgy vesszük januárban csak ezt a projektet futtattam, a meló rovására is. Végülis annyira nem volt szar fizetés. Főleg, hogy netto.

7 komment

Címkék: pénz póker yourpokercash multiaccolás

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr96282329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika 2008.01.03. 12:41:09

izgalommal várom a folytatást!
üdv: atika

lalimano 2008.01.21. 21:30:24

Hali!
Engem az érdekelne, hogy az IP-t hogy váltogattad a gépeiden.
Köszi,
lajos

isten 2008.02.06. 18:41:42

ipt a legyegyszerübben a hide ip progival lehet váltogatni!


megkell venni nics mese,de jó cucc

Pokercsaló 2008.02.06. 18:44:58

Csak vigyázni kell, hogy kínai proxyról ne reggeljünk pl, mert az ki van tiltva a bónuszokból :)).

atika 2008.02.06. 20:17:35

Meg Izraeliről sem szabad, ill. mielőtt reggelsz valahova, nézd meg mely országok vannak tiltva, van egy pár :D

kjanika 2008.06.09. 18:08:39

Hali!
Az érdekelne, hogy mikor az usereket gyűjtötted a kocsmákban akkor az irataikat le is fényképezted? MErt ha vmelyik cég kéri az okmányokat akkor általában fényképet kell küldeni róla, vagy tévedek?

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2008.07.18. 22:29:13

Mikor hogy oldottam meg. Laptop+szkenner vagy digitális fényképező.
süti beállítások módosítása