Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

Február

2008.01.04. 20:18 Pókercsaló

Itt még komolyan gondoltam azt, hogy az összegyűjtött tőkéből normálisan fogok játszani. Végülis volt 1,1K dollárom, az eddigi legtöbb. Kerestem egy termet, ahol kezdhettem. A bónusza miatt a Pacific lett. Ez ugye azonnal adott 100at, ha betoltam 400at. Nosza, az egyik accal neki is mentem. Találtam egy oldalt, ahol 200 pacific pontért 200 dollárt adtak és nem 100at. Úgy számoltam, hogy heti egy accal tudok végezni, és ez jelent nekem majd 800 dodó bónuszt. Okosba csináltam, SS taktika NL 50esen és 25ösön. 25ösön azért be mertem ülni full beülővel. Nyomtam neki, de szopást szopás követett. Nem játszottam szerintem szarul csak rövid idő alatt nagy cumikat kaptam. El is ment 100. Érdekes, hogy pont a bónusz összege. Itt megtorpant és 200 pontig kb -20 és +20 közt ingáztam.

Kivettem a pénzem, megkaptam a 100 bónuszt a helytől, ahonnan reggeltem. Legalább ez működik...1 hét, 100 USD plusz. Ez lófasz, és mennyit gürcöltem érte. Meg termeltem 100 dodó rakét. A bónusz elment, a haszon a teremnél maradt. Jó üzlet. Kipróbáltam még egy accal. Hasonló eredménnyel, de legalább ezt letudtam egy hétvége alatt. Az apjuk faszát fogok én itt geccsolni. Végleg letettem a rendes játékról.  Elsőre feltöltöttem 2 új accot 400-400+ a bónusz. Beültem velük egy SH asztalhoz játszani. Na így már könnyebb volt. Ugyan a rakén nagyobb volt a veszteségem, de így önmagammal összejátszva már jobban ment. Ezekkel kerestem egy kis pluszt, és beélesítettem a 3. egyidejű accot is. Kölcsönkértem egy régi laptopot, beköttettem még egy netet, kész is volt a géppark. Most már három accal toltam egy SH asztalon. Túl sok esélye már nem volt az ellenségnek, de még így is néha agyonvertek valami hihetetlen lappal. Szerintem ha csak én ülök bent 5 accal, akkor is elvette volna néha a pénzem ez a fos. Jó volt 3 gép közt figyelni és kattintgatni. Melós ez is nagyon hosszútávon. Végre azonban 3 accal pluszt tudtam termelni. Elég jól nyomhattam, mert csak a 3. ilyen körben buktam le. Bezárták szépen mindet, a lóvét el akarták venni. Ezek se hülyék, figyelik az összejátszást. Úgy gondoltam, hogy butaság mind a három accot védeni, megpróbáltam tehát egyet. Ez sikerült, azt kimagyaráztam. A másik kettőről elveszett a lóvé. Ez 900 dollár körüli veszteség volt, de a korábbi stikliknek és a 200 dodó/accos bónusznak hála sikerült kb. 1K pluszt kitermelni ebben a hónapban. Nyilvánvaló volt, hogy ezt így nem lehet folytatni, újabb vadászmezőket kellett keresni. Mondjuk ennyit lehet megkeres egy jó játékos is 50es NLen, de én nem vagyok jó játékos, és naphosszat nincs is időm a gép előtt ülni. Még egy accal bepróbálkoztam sit and gokon, itt kis mínusz lett a vége. Mondjuk nem tudtam, hogy hol lesznek új vadászmezők, de március elején Dog szólt, hogy tud jó, kevésbé publikus bónuszokat a Titanra és a Full Tiltre. Új kihívások vártak rám...

8 komment

Címkék: póker poker csalás dollár multiacc pacific

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr59284984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

waki 2008.01.06. 16:50:51

buszke lehetsz magadra. az ilyenek miatt nem elerheto kurva sok jo bonusz a magyaroknak

Pokercsalo 2008.01.06. 17:31:34

Sorold, hogy melyik bónuszok nem érhetők el a magyaroknak. Vagy azokat, amiket a magyarok miatt változtattak meg. Sorolj fel kurva sokat. Mivel amiket én "fosztogattam/tok" azok elérhetők a továbbiakban is. Szoktam olvasni a postjaidat más fórumokban, gondolom Te is tisztában vagy vele, hogy amit én csinálok az a csalás alsó kategóriája. Ajánlom majd a májusról szóló postomat, és képet kapsz arról, hogy milyen az, amikor 1 hónap alatt tesznek tönkre kaszinókat. Hogy érzékeld a nagyságrendi különbséget. Meg hogy mitől kell igazán tartani, ha valaki aggódik a bónuszok miatt...

atika 2008.01.07. 13:23:08

Én még mindig várom a folytatást!
Elég régóta tolom(2éve), de max a kaszinó bónusz betiltásról hallottam, nah meg max 1-2db teremnél(ex. Prima)!
Biztos hogy nem csak a mi állampolgáraink csinálják ugyanezt!
Hajrá Pokercsalo!

atika 2008.01.07. 13:26:25

Milyen intervallumban kerülnek fel a folytatások?

Pokercsalo 2008.01.07. 13:39:26

Pl ma is lesz egy folytatás, esetefele. Általában 3-4 naponta tervezek újabb bejegyzést.

zsp · http://poker.blog.hu 2008.01.08. 15:01:18

a három accal egy asztalon szimultán játék közben megnéztem volna az arcod :DDD

Pokercsalo 2008.01.08. 16:53:49

Nem volt az annyira rossz. Illetve jobb volt, mint egy accal bukni. Kell hozzá egy nagy asztal, relatíve jó és kényelmes szék (forgó!!!). Azért nem csinálnám újra azt az időszakot :).

zsp · http://poker.blog.hu 2008.01.11. 02:16:11

olyan lehettél, mint egy konzervgyárban a futószalag mellet a matricázók
süti beállítások módosítása