Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

Március

2008.01.07. 23:29 Pókercsaló

Ez a hónap a Titanon és a Full Tilten kezdődött. Titanon 1000 pontot kellett csinálni egy jó bónuszért, a Full Tilten 500-at. 100-100 dollár járt értük. Bónuszokért aggódóknak mondom, hogy ezek jelenleg is elérhetők, csak megfelelő helyen kell kopogtatni. Ez két nagyon jó terem, igazi munka után játszóknak való. Ugyanis nem kell pénzt tenni a potba, elég ülni és várni a tutit, de a pontok mégis gyűlnek. Elég kettős volt a dolog. Megnyitottam 6-8 asztalt, és toltam neki tight agressziven, 50es NLen. A Full tilten 2 BB körüli nyerést tudtam ezzel a módszerrel felmutatni, ami tök jó lett volna ha nem napi 2 órát játszok és nem 50es NLen. Mert így a tiszta nyerés az eléggé kevés volt. De ugye itt volt kiegészítésnek a bónusz. 100 dodót kaptam ha elértem az 500 pontot. Aranykor volt ez, szinte minden accommal amivel a full tiltre mentem, úgy értem el az 500at, hogy nem voltam bukóban.
De meguntam két hét után, próbáljuk ki a Titant is. Ott ugyanezzel a játékkal minusz sokat termeltem. 1000 Titan pont az kevés. 5-6 óra alatt simán megvan ha tolom 8 asztalon. Volt, hogy 1000 Titan pont alatt 250 USDt buktam úgy, hogy tight agressziven toltam. Semmi tilt. A 3. ilyen után elkapott a gépszíj, hogy nem igaz, hogy itt nem lehet nyerni, amikor tele van barommal. Próbáltam még két accot, de semmi. Minuszban zártam azokat is. Játszottam kb. 3 hetet ekkor a hónapban, és -500 at mutatott az egyenlegem. A bónuszokkal együtt. Azok nélkül valami tragédia lett volna. Kurva kibaszott Ipokert örökre elfelejtettem, hittem ekkor. 100%ra veszem, hogy ott még a tisztesség látszatjára se adnak. Erről júliusban győződtem meg igazán, de erről majd akkor. Elöljáróban annyit, hogy azóta felé se nézek annak a helynek, akkor se ha 1 pontért adnának 100 dodót.

Itt elegem lett a pókerből, ugyan csábított a lehetőség, hogy visszamenjek a full tiltre, mert ott jól jött a haszon, de a kaszinók jobb választásnak tűntek. Ekkor ismerkedtem össze egy taggal, aki kaszinós bónuszokat fosztott. De ipari méretben, hittem én ezt akkor. Hozzám képest nagypályás az tuti. Ő elmondta, hogy mit meg hogy, BJ stratégia, freeplay, clearplay stb. És javasolt pár termet, hogy mit kéne, és hogy honnan kell reggelni. Már régóta nézegettem a kaszinókat, de elhittem azt a faszságot, hogy a póker nem szerencsejáték. Nem jobban szerencsejáték, mint a kaszinó, most már látom. Ha okosan csinálják, mindkettőből haszon van, ha normálisan -ahogy azt a termek és a kaszinók elvárják- akkor úgyis minusz a vége az userek 95%ának. Meg is találtam egy fasza kaszinót, az Eurogrand volt az. 100 dodóra adott 300 dodó kivehető bónuszt + ha jó helyről reggeltem még 150 et. Egy accal 450 dodó pluszt lehetett begyűjteni, gyakorlatilag egy nap alatt. Kánaán. Az volt a szar, hogy a Black Jack csak 2%ban számított bele a wagerbe, azaz ítéletnapig játszhattam volna, sose lesz meg a bónusz.  Viszont egy Pai Gow nevű játék 100%ban, és a házelőny itt se volt túl magas. Agy sem kellett hozzá, mindig egy gombra kellett kattintani és pörgött a játék. A bónusz 65%-a maradt meg átlagban, ami az okosok szerint messze rosszabb, mint a házelőny, de hát nyilván a kaszinó se tisztán játszik. Ez nem érdekelt, hogy úgymondjam leszartam. Átlagban acconként kijött 195 dodó+150 bónusz. Ennyit még pókerrel soha nem kerestem, felőlem csalhattak, ha így csaltak. Mindezt egy nap alatt/acc. Mivel a hónapból már nem volt sok hátra, nem tudtam millió accot beüzemelni, de 4et még igy is koppra be tudtam fejezni. Így kijöttem kb 850 pluszra, ami összességében nem rossz, de ha nincs az Ipoker, ez jóval több lett volna. Ipokert felejtsétek el örökre, ez a véleményem.

Viszont ezen a kaszinós témán elkezdtem agyalni. Ugye gondolkozni nem kell, automatizált kattintásokat kell művelni. Ezt egy program tökéletesen meg tudja valósítani. Ezért a kezdeti lelkesedés elmúltával elkezdtem megfelelő programokra vadászni, amik helyettem dolgoznak. Ez már átcsúszott áprilisra, de találtam. Nem egyet, sokat. Meg a fent említett ismerőssel is konzultáltam és elég sok érdekes dolgot mesélt az online gamblingről úgy általában. Egy részét elmondom majd itt is.

2 komment

Címkék: pénz póker black jack csalás tilt dollár kaszinó full pai gow ipoker

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr97288925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oranje · http://dutch.blog.hu 2008.01.09. 00:18:26

Szia.Érdekes a blogod.Olvasni fogom a fejleményeket, de én félnék csalni.Maradok tehát az aff linkes gyüjtögetésnél:P

Pokercsalo 2008.01.09. 08:03:51

Félni nem kell. Ebből a blogból is nagyjából az derül ki, hogy vannak buktatók, szopások, de összességében jól lehet ebből kijönni.
süti beállítások módosítása