Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

Július és a váratlan szerencse

2008.01.30. 13:36 Pókercsaló

A hónap úgy indult, ahogy az előző folytatódott. Próbálkoztam a robotokkal, mert nem volt kedvem játszani, a kaszinó biznisz végleg bedőlt. Állítgattam a szkriptet a robothoz, tesztelgettem, játszott. Végülis nyerő volt, de ettől nem mentem a falnak, amit ez hozott. Ha lett volna itthon 10 gépem, 10 különböző IPvel, jó lehetett volna, de nem akartam szerver-farmot csinálni a lakásból. Úgy gondoltam sportfogadok is hobbiból, befizettem az egyik remek oldalra. Nem tudom miért pont ide, talán azért mert itt még nem volt accom pedig ez az a terem, ahol minden magára valamit is adó magyar játékos accot csinál. Ugyan értelme sok nincs, mert ebben a csoportban vannak sokkal jobb ajánlatok. Szóval bereggeltem, és csodálkoztam azon a szar pénzügyi rendszeren, ami ezeknél van. Mailt kellett küldeni a befizetésről (MB depóról beszélek). wtf. Mailt küldök és a kis droidok bebillentik a számlámra a pénzt vagy hogy megy ez? Mindegy, ha már elkezdtem, csináljam végig. Küldtem mailt nekik a megadott címre, de valami érthetetlen okból angolul írtam. És kétszer küldtem el, mert pont vacakolt a netem, és ügye a frissítés gomb csodákra képes. Pedig tudtam, hogy magyarok fogják olvasni. Jött a visszalevél magyarul, hogy a pénzem a számlámon. Aztán megjött angolul is. wtf. Ezek ennyire rendesek, hogy küldik több nyelven?

Nézem az accomat, ott van rajta a pénz, de kétszer. Hmm. 100% upfront bónusz van vagy mi a szösz? Aztán rájöttem, hogy vélhetően az van a dolog mögött, hogy angolul írtam, megkapta az angol support, rátette a zsét. Mivel magyar user voltam, továbbadta a magyar supportnak, és az is rátette. Vagy a duplán küldött levél miatt történhetett ez. Fingjuk nem lehetett arról, hogy mit csinált a másik. Gondolkoztam a lehetséges verziókon. Azonnali cash out? Freeroll jellegű játék az ingyenpénzzel? Inkább játszottam 2 kör pókert, sportfogadtam is, aztán 1 hétre elfelejtettem az egészet. Visszalépek később, látom a pénz még mindig a számlámon van. Nekiültem akkor pókerezni, úgy voltam vele, hogy az ingyen pénzt max elbukom aztán cash out. De nem buktam el, kicsit nyertem, kicsit vesztettem. Meguntam a dolgot, cash out. Jő a levél a supporttól, hogy számlám zárolva, küldjek papírokat. Mivel ez a valós adataimmal reggelt acc volt, nem volt gond. Küldtem, írták, hogy OK, kifizettek. A dupla pénzt. Nosza, ha már ilyen rendesek rámentem témára, és kipróbáltam a módszert egy másik accal is. Ezzel is működött. Ezzel is játszottam kamuból, kikértem, kiadták, doksit se kértek. Egészen szeptember közepéig ment ez a dolog, de okosan csináltam havonta csak 800-1000 dollárt szereztem ilyen módon, hátha az még nem tűnik fel. Nem volt 100% a találati arány, néha nem adták a dupla pénzt. Ez még jobban megerősített abban, hogy itt nem szoftveres hanem emberi hiba van a dologban. Ugye ezek a 1000% certified, ellenőrzött stb pókertermek. 100% secure. Anyád.

Most kicsit előreszaladok, mert a történet vége is érdekes. Szeptember közepén valahogy kibukott ez a dolog egy accomnál. Ez is zárolással kezdődött. Küldtem a doksikat (ezek nem az alkeszek accai voltak, hanem haverokat vontam be, mivel ők csak hitelesebb személyek ha telefonálás vagy doksi kérés van). Küldtem a papírt, semmi válasz. Írok nekik, hogy mivan. Írják, hogy vizsgálják. Eltelik 1 hét írok nekik, mondták, hogy írjak a fő fő security mailcímre. Írtam. Onnan megkaptam a választ, hogy vizsgálják. Vizsgálták 2 hétig. Aztán visszaírtak, hogy a pénzt kifizetik, de az accomat zárolják örökre. Ugyenez a levél ment az összes olyan accomnak akik az előzőekben igényelték ezt a kis "bónuszt". Írok neki ártatlanul, hogy mégis miért zároltak, mit tettem. Írták, hogy a játékomban olyan dolgokat fedeztek fel, amik ezt indokolttá teszik.
Játékomban? Nem is játszottam csak fél órát. Visszaírtak, hogy csalás gyanúja merült fel. Csalás? Mégis miféle csalás? Írták, hogy nem foglalkoznak többet ezzel az üggyel, zárolták és kész, a döntés végleges.
Ajánlom ezt mindenkinek a figyelmébe, hogy ilyen is van :). Én nem csaltam a saját belátásom szerint. A hibát ők követték el, ez egyértelmű. Ezt nem ismerték be, gondolom a pénzem is azért fizették ki a végén, hogy ne rinyáljak. Csak aztán rájöhettek, hogy ez nem egyedüli eset, és betojtak. Az, hogy azt írják, hogy OK balfaszok vagyunk, te meg kihasználtad de ennek vége olyan nem lehet. A pókerterem sose hibázik, sosincs biztonsági rés a rendszerén, tökéletesek. Amíg ki nem derül. Lásd Absolute póker csalás. Ez a sztori is úgy indult, hogy ááá, ők aztán sose. Csak itt túl nagy nyilvánosságot kapott az eset és ki kellett vizsgálni. Aztán ez lett a vége: Beismerés.
Erről a teremről ugye tudjuk, hogy nem a legkisebb és nem a legújabb. Ilyen és ehhez hasonló botrányok, kisebb hibák, bugok vélhetően tömegesen fordulnak elő, csak vagy senki rá nem jön vagy el tudják tusolni.
A pókertermet nem nevesítem, hogy melyik volt ez, a pénzügyi rendszer leírásából viszont rá lehet jönni, mert ilyen töketlen módszer csak egy teremél létezik. Online póker, 100% secure :).

6 komment

Címkék: póker váratlan bónusz póker bug

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr83317821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika 2008.02.01. 00:39:22

Csak nem a paradicsom??? :D

Töppedt Gomba 2008.02.02. 11:03:49

Ez tetszett. :D Várom nagyon a következő írásodat.

atika 2008.02.06. 17:54:52

Már egy hét is eltelt, követelem a folytatást :D

Pókercsaló 2008.02.06. 18:31:46

Azért ne mond, hogy lassú vagyok :). Csak kérni kell és van.

atika 2008.02.06. 18:36:00

kérlek :D
azthittem tudod mi a kötelességed és nem kell noszogatni :D

Üdv

tomiP 2008.02.07. 15:10:18

A paradicsomnál ismerösöm is jól járt 20.000ft depo helyett 200.000 ft. Végül is csak egy nulla :)
süti beállítások módosítása