Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

Október -- a konferencia

2008.03.11. 20:04 Pókercsaló

Megkésve, bár törve nem újra itt vagyok. Nem csak póker játék és mese egy csaló élete, és néha még olyan fontos dolgok is hátrányt szenvednek emiatt, mint a blogírás. Ennyit rólam, nézzük a lényeget. Szeptember utolsó hetében szólt az egyik kaszinós affiliate manager, hogy mi lenne ha kimennék október elején Barcelonába, ahol lesz valami affiliate konferencia. Megy a fene, válaszoltam gyorsan, mit keressek én ott. De aztán addig addig győzködött, hogy milyen értékes emberük vagyok, hogy tettem neki egy nagyszerű ajánlatot. Ha állja a költségeim felét, akkor kimegyek. Belement végül. Mondjuk ebben az időben ment a legjobban a thai nőkön keresztül szervezett biznisz, tehát kaszinós emberem azt hihette, hogy én valami komoly ember vagyok.
Október elején kimentem tehát Barcelonába erre a három napos "meetingre". Első nap meg kellett keressem ezt a komát, aki a szponzor volt. nagy nehezen ráakadtam, mondtam neki ki vagyok mi vagyok. Elintéztük a szállást, erős közepesnek elment a hely, ahova befizetett. Utána mondta, hogy menjek el ilyen előadásra meg olyan előadásra. Ment a tököm. Aztán volt olyan rész, ahol ezek az affil cégek kiállítás szerűen felvonultak. Voltak pavilonjaik és ott lehetett velük tárgyalni. Először azt hittem valami terroristákba öntött balfaszok ezek, aztán kiderül, hogy nem, ezek a játékszervezők. Ennyi balfasz yuppiet egy helyen nagyon ritkán látok. Mivel ott őgyelegtem, mint lófasz a vízben, és kezdtem halálra unni magam, ezért olyan standokhoz mentem oda, ahol jó pinák voltak. Beszélgettem a nőkkel, de néha odajött egy-egy manager (aki szintén ilyen balfasz yuppie kinézetű volt) és kérdezősködött, hogy melyik az én honlapom, hány játékosom van stb stb. Néztem rá, mint egy idiótára, hogy én csak úgy vagyok itt, mert fizették az utam felét, hagyjon békén.

Aztán eszembe jutott, hogy ezeknek itt fingjuk nincs semmiről, ezért egy laza kávézás közben kitaláltam egy fedősztorit. Hogy én azért vagyok itt, mert egy nagy projektet akarok elkezdeni, honlap, élőben klubok, profi póker játékos stb stb. Kb egy óra alatt minden részletét kidolgoztam az új projektnek és elkezdtem ezzel zaklatni azokat, akiknek még nem mondtam, hogy kopjanak le rólam. Egész más volt a hozzáállás. Seggem kinyalták volna ha hagyom, és ráadásul nagyon meggyőzően hazudtam. Mindnek ugyanazt ígértem, hogy ha beindul a dolog, ők lesznek a VIP partnereim. Ezek meg olyan ajánlatokat adtak, hogy el se hittem. Eddig mondjuk 100 dodóért multiaccoltam, ezentúl 175 ért tehettem. Volt aki pénzt akart adni a honlap fejlesztésre és ingyenes tanácsadást. Volt aki az esti bulijukra hívott meg. Na ez szimpatikus faszi volt, ha inni hív akkor menni kell. Itt röpke 4 óra alatt olyan bizniszeket intéztem, hogy nyugodt voltam a jövőre nézve. Vannak még tartalékok a multiaccolásban. Este elmentem a bulira, kicsit más feeling volt, mint itt nálunk vidéken. Elég sok érdekes országból jött nővel sikerült találkozzak, igyekeztem beilleszkedeni a kis fasz yuppiek közé, de nehezen ment. Addig addig művészkedtem, amíg egy mexikói csajt sikerült berángatni a szállásra. Végülis nem volt rossz buli, igaz olcsónak se nevezném. Másnap is voltak előadások, de inkább mexikó szépségeit figyeltem, aztán meg indult haza a repülő. Kb 1200 eurót vertem el 2,5 nap alatt, ami szép összeg, viszont tetszett a dolog.
Hazajöttem és összekókányoltattam a grafikussal 3 weboldalt, mindenféle baromságot rátettem tartalomnak, tökmindegy, hogy semmi köze nem volt a pókerhez/kaszinóhoz. Aztán írtam azoknak a cégeknek, akiket jól le akartam húzni, hogy lám-lám kész a projekt. Meg voltak elégedve, és aktiválták a szuper ajánlataikat. Idióta barmok ezek, jól sejtettem. Így jár az, aki nem tud magyarul. Újra láttam fantáziát a multiaccolásban, most már a legrosszabb ajánlatom volt 150 dodós, eddig meg ennek örültem. Október végén be is csoszogtam a főnökömhöz, hogy akkor én novemberben nem jönnék dolgozni. Kicsit meglepődött, de pont nem volt túl sok meló, így leléphettem. Időm volt, jó ajánlatok voltak, Moneybookers accokat meg szereztem újakat, és a régiek közül is pár még használható volt. Biztató kilátások voltak novemberre...

1 komment

Címkék: barcelona póker mexikó kaszinó

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr52376716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása