Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

November - a póker 200 órája

2008.03.25. 13:30 Pókercsaló

Ezt a hónapot nagyon keményen meg akartam nyomni, a tervem a következő volt: napi 10 óra póker, és legalább 20 napot játszanom kellett. Összeírtam egy Excel táblázatban, hogy milyen termekben akarok játszani, melyik napokon, milyen accountokkal. Úgy terveztem, hogy egy teremben játszok 2,5-5 órát egy accal, és lelépek a következőbe.
Ennek az egésznek a hátterét azok az ajánlatok adták, amiket a konferencián szedtem össze. Nevetségesen alacsonyak voltak, pl.: a Titan Pokerre ha vittem játékost és elért 750 pontot, akkor adtak 150 dollárt. Az egyszerű játékos meg gürcöl ezerrel, hogy 600 pontoként kapjon 5 dollár bónuszt, esetleg valami bisz-basz pólót meg kulcstartót vagy freerollt. Nem a komolyan játszó playerekről beszélek most, hanem az átlag, meló után kicsit pókerezni akaró játékosokról. Kicsit számoljunk utána ennek a rendszernek: 750 pont alatt a statisztikáim szerint 50 dollár rake már jónak számít, ha full asztalon játszik az ember. Ezért akartak adni nekem 150 dollárt. Mégis hogy a fenében van ez? Kicsit aránytalan volt a biznisz, meg annyi rutinom már volt, hogy tudjam, hogy megbízni senkiben se szabad. Főleg nem azokban a röhejes geekekben, akiket a konferencián láttam, és valami managernek hívták magukat. Manager a picsát, fejenként 10 év letöltendő minimum pénzmosásért. Ja, hogy azt errefele is ki lehetne osztani gyakorlatilag minden "managernek"... de ne politizáljak...Ezért kitaláltam azt, hogy a dupláját játszom, így talán nem fognak pofázni. Ennek volt némi alapja, mert egyéb csalós kollegáktól már hallottam, hogy bizony mint a macskát szarni, úgy rúgták ki őket a cégek, ha csak a minimum feltételeket hozták.
A másik helyem a Full Tilt volt. Itt némileg gyengébb volt az ajánlat, viszont több az időegység alatt kiszedhető bónusz, így az kompenzálta. Itt is kiszámoltam, hogy mi az a minimum megtermelt rake, amit ha elérek, talán nem rúgnak ki az első hónapban. Természetesen ennek se volt köze ahhoz, amit ők mondtak. Ennyi előkészület után feltettem a szemellenzőt, kaját, piát bekészítettem és elkezdtem a játékot.

50es NL en toltam, full asztaloknál, short stack taktikával. Ugye ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy megfelelő pozícióból, megfelelő lapokkal all in megyek preflop, némileg variálva ezt az egészet akkor, ha előttem volt emelés. Ehhez semmit nem kell tudni pókerezni, ismerni kell hozzá a megfelelő táblázatot. Egyszerre hat asztalnál toltam, ami nem volt sok, viszont hosszútávon is bírni kellett a tempót. Itt ugye kb. 10 dollárokat kockáztattam minden egyes all in esetében, mert ha a pénzem elérte a 15 BB-t akkor kiültem, ha lefogyott, akárcsak a vakok összegével is, akkor azonnal újratöltöttem.
Az első 3 nap jól ment, még élveztem is a játékot, mert gyakorlatilag esélyem nem volt minuszba menni. Az lehetetlen volt, hogy ilyen rövid távú időszakban elbukjam az affiliate lóvét ezzel a taktikával. Utána 2 nap nagyon szar volt, kifáradtam, untam. Két nap pihi jött. Ezt az időbeosztást vittem végig egész hónapban. Délelőtt 10kor keltem, délig kaja, stb. 12:30 tól játszottam este 7ig egy öt órás sessiont, mert minden 2. óra után pihenőt tartottam. Este 8től kezdődött a következő a Titan Pokeren, ez néha hajnal 3ig tartott, mert előfordult, hogy annyira nem tudtam koncentrálni már, hogy aludni kellett legalább 1 órát. Minden ilyen nap végén úgy kerültem ágyba, mint akit agyonvertek. A hó közepe fele előfordult az, hogy nem tudtam elaludni egy jó ideig, mert ha becsuktam a szemem, csak azt láttam, hogy osztják a lapokat. Közben ettem a ginsenget meg a nagy adag multivitamint, hogy kicsit jobban tudjak figyelni.

Ezek után kapja be mindenki, aki azt mondja, hogy a póker az nem munka. Jó, szart lapátolni vélhetően rosszabb, de nem biztos, hogy fárasztóbb. A melóhelyen simán letolok 10 órát a számítógép előtt, itt meg meg kellett erőszakoljam magam. Az meg különösen gyászos volt, amikor alig termeltem hasznot. Volt olyan nap, hogy 50 dollár pluszt tudtam kihozni, pusztán azért mert sorozatban lemákoltak. A short handed taktika egyszerű matek, és néha nagyon nem jött a matek.
A hónap végén a 20. játéknap után úgy éreztem magam, mint amikor egy kemény edzés után elmentem még futni. Közben azt hittem megdöglök meg kiköpöm a tüdőm, de a végén ahogy lefutottam a távot valami baromi jó érzés fogott el, hogy még ezt is megcsináltam. Megcsináltam ezt is. Nézzük a végeredményt és a tapasztalatokat.

Átlagban naponta 170 dollár hasznot tudtam termelni, ami nevetségesen kevés ahhoz képest, hogy ez kb. a 60%-a annak, amit akkor kaptam volna, ha csak nullában vagyok. Tehát 1500 hand alatt elbuktam a bónusz összegét plusz az affiliate zséből is jócskán. Lejátszottam 20-20 accot/terem. Acconként 1300-1500 hand kellett. Ez akárhogy számolom legalább 52.000 hand volt. Beletettem az egészet a Poker Trackerbe, megvizsgáltam az usereket egyesével is, utána egyesítettem őket és szörnyedtem. Ugye itt 40 rövidtávról volt szó, így állt össze a hosszútáv. 26 esetben a következő volt a szitu: játék elején felmentem +30-40 dollárba, és utána folyamatos bukás, néhány apró felíveléssel. Ezek az accok kivétel nélkül minuszosak voltak, olyan -30-100 dollárt vesztettem velük. Volt -100as is, ami -10 "beülőt" jelentett 1500 hand alatt, ami baromi sok. A maradék 14 acc volt az, ahol vagy közel nullában vagy legalább +20 dollárban zártam a depóhoz képest. Olyan egy se volt, ahol +50nél nagyobb nyereséget tudtam volna elérni, viszont a -50 az tök átlagos volt.
Sokat gondolkoztam azon, hogy miért lehet ez. Első tippem, hogy maga a short stack taktikám volt gyalázatos. Ez nem igaz, mert az általánosan elfogadott elvek szerint játszottam. Gyakorlatilag ezzel 90%ban megegyezett az, amit én játszottam: pókersuli.
Az indulási stratégiát 100%ban betartottam, tiltre nem kerültem, mert nagy lelki pluszt adott az, hogy tudtam, hogy annyiszor nem mákolhatnak le, hogy bukjak a végén az affiliate elszámolásnál.

Az eredmények mégse jöttek, másra nem tudtam fogni, mint arra, hogy ebben a 40 rövidtávban, bizony marhára szerencsétlen voltam. Na de ilyen arányban szerencsétlennek lenni? Azt ugye csúnya dolog mondani, hogy a termek csalnak. Ellenem tuti nem csaltak, max szar az rng vagy sok Nostradamussal játszottam együtt. Viszont azt mondhatom, hogy én a magam tudásával/szerencséjével mind a rövid, mint a hosszútávú játékban vesztő játékos vagyok. Nem nagyon, csak éppen a rake összegét bukom a PT szerint. Pl. termeltem 50 dollár rakét és buktam 50 dollárt. Ha nem lenne rake, nullában lettem volna. Max. respect azoknak, akik a rakén felül, tartósan, önmagukat nem áltatva és átverve képesek nyerni. Sokat próbáltam képezni magam, Cardrunners videók, könyvek, fórumok. De egyszerűen nem áll össze a dolog. Így marad ez a verzió. Hogy a decemberre is előreszaladjak: az affiliate cégek kifizettek és gratuláltak a jó forgalomhoz. Minden egyes accal legalább 50 dollár veszteséget termeltem nekik. (Hangoskodóknak mondanám, hogy itt nem a pókertermek bónuszait csaltam és nem a pókerterem fizette ezeket a lóvékat, hanem közvetítő cégek. Tehát ne tessék jönni a magyarok és a bónuszokból való kizárás unalmas szövegével). Nekik ez jó forgalom volt, és elégedettek (a mai napig élnek ezek az ajánlatok). Vajon mitől olyan jó biznisz ezeknek az, ha valaki veszteséget termel nekik? Valahogy nem értem ezt a logikát. Ha valaki néha el-el süt nekik 1-1 accot, és az veszteséget hoz. De nekem az összes accom veszteséget termelt nekik, és ezek még örültek is. Szeretnék egyszer úgy igazán belelátni a póker bizniszbe, hogy a háttérben mi van...Addig meg nem maradt más, mint örülni a sok pénznek, amit megkerestem és nagy lelkesedéssel visszatérni a rendes munkába, mert ennél a napi 10 óra grindelésnél szinte bármi jobb.

6 komment

Címkék: pénz póker dollár titan affiliate full tilt

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr14395903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CT 2008.03.28. 13:58:04

Érdekes volt, várom a folytatást!

Hazárd 2008.03.28. 16:46:14

Nekem is tetszett, én is kíváncsi vagyok a továbbiakra...

De valami nem világos. Ha jól értem, egy meglehetősen automatikus stratégiát használtál, ahol neked igazából gondolkoznod nem nagyon kellett, csak valami táblázat alapján tenni a dolgod. Akkor miért nem egy botot állítottál rá a feladatra? Máris nem lett volna olyan megerőltető az a 200 óra :D
Egyébként szerintem az ellenfelek jó része egy idő után felismerte a stratégiát és ezért nem hozta az elvárt hozamot.

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2008.03.28. 21:05:25

Ez NL játék volt, és nincs jól működő NL robotom, ezért muszáj voltam magam intézni. Az ellenfelek -akinek esze volt- az az 1. percben felismerte a stratégiát, mert aki min. beülővel ül be az 1) vagy rossz short stack játékos 2) vagy jó. Az, hogy jó vagy rossz az további 10 perc alatt eldől. Itt inkább amiatt rinyáltam, hogy a short stack játék lényege, hogy preflop esélyesként all inbe kényszerítsem az ellenfelet. Ez sikerült is, csak a végén valahogy nem jött a matek és ami pre esélyesebb volt az túl sokszor vérzett el riverre.
Most itt nem azt mondom, amikor 5en voltunk all in, hanem amikor csak HUban voltunk.

password 2008.03.28. 22:20:43

Üdv, Pókercsaló: rendszeres olvasója vagyok a blogodnak, mindig várom az uj kommenteket!
Következő:
poker robotokat alkalmazni freerollokra?
vagy azokra nem alkalmasak?
me az lenne az igazi, napi 40 freerollt belőni egy erős géppel.
Ozt az termelné a nyeresége.

Póker · http://pokercsalo.blog.hu 2008.03.28. 23:30:17

Jó NL roboton nincs, főleg nem olyan ami verseny stratégiát is tudna. Tudomásom sincs jó NL verseny robotról, de ettől még lehet.
Sztem freerollon csalni marhaság, lehet több lenne a villanyszámla, mint ami haszon jönne.

RókaKígyó 2008.05.04. 18:30:03

Ez az egész, amiről itt beszélsz nem póker. Örülök, h megszakadás közben buksz. Télleg. Szerintem fel kéne hagynod a játékkal.
süti beállítások módosítása