Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

Kivagyok és miértisblogolok.

2007.12.31. 01:22 Pókercsaló

Essünk túl a formaságokon: 30 éves átlagos kan vagyok. Van egy szar munkám, ami keveset fizet, de néha napokat lehet alibizni. Sőt heteket. Egy kollegám már 30 éve alibizik. Ő a példaképem ilyen téren. Amúgy reál vonalon ténykedek, balfasz voltam, nem húztam el külföldre, most 2 használható diplomával szopom a faszt, de legalább a szakmámban. Szarul keresek, de a lóvét meg szeretem. Szerintem vagyunk így ezzel páran. Feszt azon jár az agyam, hogy honnan szerezzek zsetont, hogy minél több kis ribancot tudjak meggyőzni arról, hogy én vagyok az ideális a számukra. Jótékonynak lenni ráérek 60 éves koromban, amikor már nem áll a szerszám. Most másra költök. Van egy haverom, DirtyDog néven tolja az ipart. Jó haverom. Blogol ő is, csak máshol, ha már megemlítem, be is linkelem. DirtyDog blogja. Elvégre neki köszönhetem, hogy megtaláltam ezt "iparágat".
Mostanában nagy divat a póker, tolja öreg és fiatal, énekes és műsorvezető. Aki nem pókerezett már legalább egyszer az nem is ember.  DDog mondta, hogy ez jó biznisz, mert gyakorlatilag mereszteni kell a dákót egész nap a gép előtt, kattintgatni és jön a lóvé. Ez kell nekem, ki is próbáltam. 1,5 éve szopatott be ezzel először, azóta meg folyamatosan.

Először elhittem, hogy majd megtanulom, kiokosodok és nyerő leszek. Röviden: lófaszt. Nos nem így lett. Megtanultam, kiokosodtam, játszottam sokat. A lóvé meg vagy fogyott vagy csak annyira szaporodott, hogy tejet éppen tudtam rajta venni, de semmi több. Ez így nem lesz jó. Utánaolvastam, hogy mennyit lehet ezzel nyeri. Az én szintemen (50es NL ha valaki szakértő is olvassa) 5BB/100-zal számolva 10-15 USD/óra. Azért ez nem annyi, ami miatt mindent feladok. Viszont este ha 2-3 órám van fáradtan játszani, akkor sokat mondok. Ez mondjuk 25 USD/nap, azaz kb 1.000 USD úgy, hogy nem bukok. De buktam. Sokat, sokszor. Lemákoltak, meggyaláztak, szarul is játszok. Alig 2-300 USD pluszt termeltem. Aztán jött a nagy bukó, és úszott minden, maradt 200 dodó tőke. Dog mondta, hogy szarul nyomom. Nem pókerezni kell, hanem csalni. Fejbebasztam emiatt, ezt korábban nem mondta. De rájöttem, hogy olyan ez, mint a puskázás az iskolában. Valamit azért tudni kell, hogy tudj puskázni. Hát valamit már tudtam, és mivel jó haverom, meg vittem neki viszkit (sokat) elvállalta, hogy kiképez. Na ez a blog az elmúlt egy évemről fog szólni. Összességében 7K USD plusszal zártam ezt évet. A Poker Tracker nevű játékelemző program szerint -1,34 BB/100 az átlagom, azaz stabil vesztő játékos vagyok. És mégis plusszolok. Ha érdekel, hogy hogy majd jössz és olvasol. Minden post egy hónapot elemez majd. Meg persze utána is folytatom ha legalább 1 olvasóm lesz, mert a show folytatódik, remélem még soká adottak lesznek a feltételek.

8 komment

Címkék: pénz póker csalás

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr63279691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilacko 2008.01.02. 09:59:31

Hát szia valahogy én is így jártam a mult évben jópár dolcsim bánja, én az Everesten és a Pokerstaron nyomom az ipart és nem a legnagyobb sikerrel. Szivesen oélvasnám az írásaidat!

dm 2008.01.10. 22:13:21

már ketten vagyunk ^^

nas 2008.01.22. 18:28:30

többen vagyunk, mint egy

csepo 2008.04.15. 21:56:36

Szia . Én teljesen kezdö vagyok a poker világában,kb 2 honapja jatszom de eddig csak freerollokon játszottam, több kevesebb sikerrell.Minden hasznos tanácsot szivessen fogadnék minden kategoriában...

Drahos Laszlo 2008.07.10. 16:03:25

Zp-nek. Én remekül szórakoztam.Te biztos nagy pokerjátékos lehetsz vagy egy dúsgazdag libatollkereskedő. De az tuti hogy egy régi komunista sztahanovista győkér. És ha nem tetszik mi a gecinek olvasod.Szerintem menj a rákba a melegfesztiválra,és ott ugass.

zsobot 2009.09.22. 23:06:45

Hello! hogy lehet veled felvenni a kapcsolatot? Én is hasonló projekteken dolgozom, összejátszáshoz keresek megbízható társat, ebben van a legnagyobb business sztem de nehéz rá embert találni sajna akiben megvan a kellő lelkesedés és értelem. írj PM-et vagy valamit légyszi.

Zulu0 2010.01.26. 17:06:00

Hello! Én nemrég kezdtem el olvasni a blogodot, szerintem naon jó... Azért írok mert lenne pár kérdésem és azt gondoltam h válaszolhatnál rá te vagy vki más aki olvassa a kommentemet. Szoval vannak ezek a rovidítések amiket használtál és nem naon értem h miket jelentenek (pl. 5BB vagy NL) mert még csak kezdo pokeros vok. Esetleg ha tudnál rá vmi linket ahol megmagyaráznák azt megkoszonném. :) Jah és a 2. kérdés az h hol keresgéltél ilyen oldalakat ahol pokereztél? Légyszi válaszolj! Koszi :)

Pókercsaló · http://pokercsalo.blog.hu 2010.01.30. 17:25:06

Hello!

Szerintem ez alapnak elég lesz, bár lehet ráférne már egy aktualizálás. Sőt biztosan ráférne: www.onlinepokerhu.com/poker/kifejezesek

Póker termeket találsz szinte mindenhol, olyan affiliate oldalat is, ahonnan bizonyos kedvezményekkel lehet regisztrálni (pokersavvy, yourpokercash és társai), de ahol igazán jó hasznot lehet elérni (mondjuk kétszer annyit, mint a savvynál ugyanannyi játékkal) az mindig valami privát megegyezés kérdése.
süti beállítások módosítása