Póker - Hamiskártya

Egy vesztő pókerjátékos blogja, akinek mégis gyűlik a pénze.

Póker rakeback ajánlatok

Online Römi

Friss topikok

Augusztus - a Biznisz.

2008.02.06. 18:23 Pókercsaló

Augusztusban új irányt adtam a pénzszerzésnek. A robot az továbbra is dolgozott, elég kis hatékonysággal és lassan. De legalább biztosan. Ugye a korábban említett pókerteremből is kaptam a 100% upfront bónuszt. Viszont eljutottam arra a szintre, hogy a póker játékok azoknak valók, akik nem tudnak jobbat, és a kaszinó játékok is hasonló kategóriába esnek, pusztán szórakozni jók. Az igazi biznisz a játékszervezésben van. Szétnéztem a különböző pókeres és kaszinós cégek ajánlatai közt és láttam, hogy ez jó lehet. Aztán szétnéztem a pókeres és kaszinós játékszervező piacon és láttam, hogy ez nem lehet jó. Hiába csinál az ember egy honlapot, költ promóra szinte esélytelen, hogy befusson. A magyar piacon is annyi póker és kaszinó affiliate oldal van, mint a szemét, a nemzetközin meg végtelenszer ennyi. Erre a piacra kellett volna betörni munka utáni, esténkénti honlap építéssel meg minimális promóra költhető tőkével. Esélyem, mint három lábú sünnek a hat sávos autópályán. Így hát azt csináltam ami már pár embernek bejött, gondolkoztam. Béééláááim! Gondolkozzunk! De nem jutottam semmire. Azért csak megcsináltam a „portált”, mivel csak hobbista vagyok ezért jó szar lett. Úgy döntöttem, hogy kaszinós portál lesz, ott jobb ajánlatok voltak. Angolul gyártottam le, lett neki napi kb. 50 egyedi látogatója, ebből lehet 25 a google meg az egyéb robotok voltak. De érdekes módon lett néhány játékosom, ezek biztos valami extrém hülyék voltak vagy megszántak a szar honlapom miatt. A lényeg az, hogy visszajött a befektetett „komoly” tőke. Meg még ehettem egy hamburgert.

Továbbra is gondolkoztam, gondolkoztam de semmi se jutott az eszembe. Jó sorsom az utamba hozott egy havert, aki ajánlott nekem érdekességként egy ázsiai nőket kínáló társkereső oldalt. Szétnéztem és kb. fél óra alatt 5 nő akarta, hogy a férje legyek. Megy ez. De persze mind csóró, szerencsétlen volt akinek pénz kellett volna. A haver elmondta, hogy így megy ez, ráakaszkodnak az emberre, és ha hajlandóságot látnak arra, hogy lóvét kapjanak akkor bármit megtesznek webkamerán keresztül. Jó volt ez persze, hogy jó volt, meg a Fülöp Szigetekre is jó lenne kimenni, ahol havi kb. 1000 dollárból akkor királyként lehetne élni, hogy háremet is tarthatnék. Ami nem lenne rossz persze. A sok kis vágottszemű kurvát el tudnám viselni. Kb fél napig volt érdekes ez a téma, és ekkor megnéztem, hogy miféle faszik regisztrálnak ide. Láttam, hogy telis tele van középkorú USA, olasz, svéd komával. A média és a biznisz-gecik őket nevezik asszem fizetőképes keresletnek. Köztem és köztük ott voltak a szűzlánynak álcázott kurvák. Nosza, írtam egy ilyen kurvának, hogy meló van. Minden faszinak akivel beszélget, adja meg az oldalam linkjét és ha a faszi reggel, kap lóvét. Visszaírt, hogy „what?” fel se fogta miről hadoválok. Nehéz lesz ez… Írtam tehát egy dedósoknak is érthető forma levelet, és szétküldtem válogatás nélkül vagy 500 nőnek. Ebből kb. 20 írt vissza, hogy felfogta miről van szó. Jó világ lehet az ott, simán bemagyaráznám ezeknek, hogy azért kicsi és puha, hogy ne fájjon. Egyre inkább vonzó lett az a környék. A lényeg, hogy kiküldtem még 500nak, ebből is lett pár dolgozóm.

Elkezdték promótálni az oldalam. Az európai faszik pont leszarták az egészet, őket csak a webkamerás pina-nézés érdekelte. Viszont az USA komák érdeklődtek. A regisztrációk száma megnőtt az oldalamon, egy baj volt csak, hogy a kaszinók 80%-a pont az USA játékosokat tiltotta. UIGEA törvény vagy mi a tököm miatt. A lényeg, hogy azért össze tudtam hozni a kaszinókat ezekkel a gamblerekkel. Ez a projekt augusztusban indult és kb. november közepéig tartott ki. A nőknek 5 dollárt adtam/játékos, Moneybookers és PayPal számlákra fizettem nekik, de volt pl. akit telefonon kellett felhívni. Ezen röhögtem mint az állat. Ugye megadja a telefonszámát az USA kuncsaftnak, hogy hívja fel. A barom felhívja és máris egy emelt díjas számon csörög. Most ki mondja meg, hogy a Fülöp Szigeteken melyik körzet a szextelefon? Senki, ezek meg ki is használják. Na én is néha felhívtam egy ilyen emelt díjas számot és így fizettem ki az adott ribancot. Akarom mondani marketing munkást.

Ment a játék, gyűlt a pénz. Persze nem őrült ütemben, de havonta fix bevételt hozott. Néhány kaszinó lemorzsolódott de mindig voltak mások. November közepén elkezdtek eltünedezni a dolgozók, elvitte őket a monszun vagy nem tudom, de az ipar leült. Bevétel se volt már nagyon, az amcsik elbaszták a pénzüket és leléptek, új játékosok nem jöttek, mivel a honlap továbbra is egy nulla volt, a googlében kb. az 5000. találat lehetett. A kaszinók is pampogtak, hogy miért nincs játékos, bevétel visszavonták a jó promóikat, maradtak az átlagosak, az meg kinek kell. Úgyhogy levettem az oldalamról ami fent volt és elkezdtem újra. Összeálltam egy webdesigner csávóval, de mivel én nem hajtottam ő nem dolgozott. Az új portál egyelőre sehol sincs, de majd lesz. Ha kész lesz, megpróbálom újra az ázsiai vonalat egy kicsit jobb logisztikával, mert az ötlet nem rossz, csak idő és energia kell a kivitelezésére. Aki lenyúlja az legalább 2 ribit vegyen nekem a pénzből amit összekeres így. Megérdemlem. Meg persze a havert se felejtsük el, aki az egész oldalt megmutatta nekem. Ő nem fogja beérni kettővel.

3 komment

Címkék: kaszinó affiliate thai ribancok

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr69328296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.02.07. 10:16:51

jó tipp, ebből is látszik, milyen élelmes a magyar ;)
sok sikert az újabb induláshoz!

Lolka 2008.02.07. 11:52:43

Szerinted az "ertelmes holgyek" aruljak a testuket, meg ha a netrol is van szo? En nem csodalkoznek az 20/500 aranyon, sajnos van szerencsem delkelt-azsiai elmeletileg tanult emberekhez, ha nem agydaganatban fognak meghalni az biztos

atika 2008.02.14. 23:35:09

Nem tűnik túl rossz ötletnek, főleg a kezdeti munkát kivéve, hogy milyen potya pénz van benne :D
Türelmetlenül várom a folytatást :D

Üdv
süti beállítások módosítása